توی اون وبلاگم که هنوز شما نمیدونید کجاست و خیلی ازین بابت احساس مرموز بودن میکنم منو به بازی وبلاگی دعوت کردن. اینجا هم مینویسم. 

 

بازی وبلاگی

۵ تا چیزی که در مورد من نمیدونید!

خیلی چیزا هست که در مورد من نمیدونید.

مثلا من اسمم علیرضاست. میدونستید؟! نمیدونستید که!

بعضی وقتا مخفیانه از رو شلوار خودم رو میخارونم! اینم نمیدونستید که!

به بازیهای کامپیوتری علاقمند هسته و RSVegas 2 رو دو روزه تمومش کردم. مخصوصا که بازیش بکش بکش باشه.

آستانه ی تحریک پذیری و احساساتم خیلی بالاست! اکثرا ادا در میارم. جوگیر هستم ولی مثلا عصبانی نمیشم ولی اداش رو در میارم. از بعد بدش هم زیاد به کسی علاقمند نمیشم ولی اداش رو در میارم. زیاد خوشحال نمیشم ولی اداش رو در میارم و خلاصه همه ش در حال ریاکاری هستم. یه جایی نوشه بود که روان نژندها اینجوری هستند.

پنج. سه تا دوست دارم که فکر میکنن من بهترین دوستشون هستم و فکر میکنن که منم فکر میکنم که اونا بهترین دوستام هستن. ولی بهترین دوست من کتابه.