امروز هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. مونیتور هم فعلا سالم ه. اونایی که زبانشون خوبه میشه بگن RITA یعنی چی؟ al و صبا زبانشون خوبه.

نظرات 3 + ارسال نظر
فروغ یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ http://noqte.blogsky.com

فکر میکردم اینجا خوب باشه.از روی کامنتای BIG واسه alاین حدسو مرتکب شدم!!!!

من !!! پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ق.ظ

خدای من !
من و قلب کوچکم دوست داریم
تا مانیتور LCD نو داشته باشیم ...
و دعا میکنیم همه ی ما وب لاگ نویسان
قلک های کوچکمان را برای خرید مانیتور جدید هدیه کنیم!
و از تمام بزرگتران سبز سرزمین سبزمان یاری بخواهیم.
تا همه از مانیتوری نو لذت ببریم...
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!

الهه پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.nasimm321.blogfa.com

گوشی موبایل مجانی نمیخوای؟

سلام شما نمیخوای یه گوشی مجانی جایزه بگیری؟[نیشخند]
حتما سر بزن و مطالبو بخون باورنکردنیه اما واقعیه!
امتحانش ضرری نداره
منتظرت هستم[بوسه][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد