مونیتورم یا مانیتورم یا همون تلویزیونم که توش کامپیوتر تماشا میکنن در شرف سوختن ه. 

اگر یهو دیدید من رفتم و سه ماهه مطلب جدید نذاشتم بدونید پول ندارم مونیتور یا همون مانیتور جدید بخرم. اتفاق خاصی نیفتاده. اون یکی وبلاگم رو یادتونه که ذکر و خیرش بود؟!  اصلا شاید بعد ازینکه مونیتور جدید خریدم رفتم اونجا و از هر کی که بخواد دعوت کردم که بیاد اونجا با هم دوست باشیم. شاید هم جفتش رو تعطیل کردم و رفتم یه وبلاگ دیگه تاسیس کردم.

نظرات 3 + ارسال نظر
al جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ

خب، می‌خوای یه ستاد کمک‌های مردمی راه بندازیم واسه مانیتورت؟

مدی شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

از سهام عدالت استفاده کن

من !!! دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ

آخرش لو رفتی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد