اول دفتر

این وبلاگ متعلق به من ه.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری خیلی زیباست.بهتره این نظر تایید نشه.اگه مایل باشی با هم تبادل لینک کنیم.
میتونی من رو با اسم شمیم لینک کنی و بعد بهم خبر بدی تا منم لینکت کنم.منتظرت هستم.

نظر یادتون نره
بای

www.shamimjoon.blogsky.com

من!!! دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ http://koochesare-del.persianblog.ir/

چه پست پر محتوایی . چند دقیقه ای من رو به فکر فرو برد . خیلی عمیق می نویسی ... . برات آرزوی پربازدیدترین وب لاگ دنیا رو می کنم !

iden یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ب.ظ

ÓáÇã.

ãØÇáÈ æÈáǐÊæ ÎæäÏã. æÈáǐ ÞÔä æ ãÝíÏí ÏÇÑí . ÇãíÏæÇÑã ÎÓÊå äÈÇÔí æ Èå ˜ÇÑÊ ÎæÈ ÇÏÇãå ÈÏí æÏÑ Öãä Çíä áíä˜ Ñæ åã ÍÊãÇ ÈÈíä http://65.75.252.236/
ãæÝÞ æ ãæíÏ ÈÇÔíÏ

مهرداد شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ http://funny1900.mihanblog.com

سلام دوست عزیزم. امیدوارم حالت خوب باشه.[گل][گل][گل]

. خیلی از وبت خوشم اومد.[گل][گل][گل][گل]

کارت حرف نداره

اسمم مهرداد کوچیک شما.[خجالت][خجالت][خجالت]

به وبلاگ من هم سر بزن [ماچ][قلب][ماچ]

من وبلاگ تفریحی دارم.بد نیست.ازش خوشت میاد.[خجالت][خجالت][خجالت]

ولی خوب به وب تو نمیرسه.[تفکر][تفکر][تفکر][تفکر]

جاش تو این ادرسه.http://funny1900.mihanblog.com

ادرس گروه یاهوی خودمو بهت میدم.[خجالت][خجالت][خجالت]

حتما عضو شو چون میخوام باهم اشنا بشیم و تبادل اطلاعات کنیم

[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

ازت میخوام با هم تبادل لینک کنیم.[گل][گل][گل]

منو با اسم دهکده ی خنده بازار لینک کن.منم لینکت میکنم

منتظرم ها.[بغل][بغل][بغل]

[گل][گل][گل][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ

. . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. .. .¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶آپم تشریف بیارید
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶آپم تشریف بیارید
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ آپم تشریف بیارید
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶آپم تشریف بیارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد